קולות קוראים לנוער בימי הלחימה

13.11.23

נוער בית אבי חי

בני ובנות נוער יקרים, בעיצומה של הלחימה אנחנו בבית אבי חי רוצים לשמוע את הקול שלכם – את המחשבות, היצירות והפעילויות החברתיות שאתם עושים ועושות עכשיו בשביל להתמודד עם המצב ולהוסיף קצת אור סביבכם. אנחנו שולחים לכם קולות קוראים שיאפשרו לנו להפיץ את העשייה החברתית והיצירה שלכם, בתקווה שתוכלו להעניק השראה לבנות ובני נוער נוספים ברחבי הארץ. מוזמנים להעביר אותם הלאה!

פינת אור: קול קורא להוקרת נוער מתנדב
החברה שלך היא מתנדבת מסורה במד״א?
השכבה שלך הרימה פרויקט התנדבותי לכבוד ימי הלחימה? ספרו לנו על זה!

בימים האלה, שבהם בני ובנות נוער נרתמים לעבודה חברתית בעורף ובחזית, אנחנו רוצים לשמוע את הסיפורים שלכם. כתבו לנו בכמה מילים על סיפור ההתנדבות שלכם או של חבריכם, ואנחנו נדאג לפרסם אותו בעמוד הפייסבוק שלנו, לצד פרטי קשר של מקום ההתנדבות, בכדי לעודד עוד ועוד בני ובנות נוער להצטרף לעשייה.

המוזות רועמות: קול קורא לפרסום יצירות של בני ובנות נוער
דווקא עכשיו, כשהעולם משתנה סביבנו, יש לנו כל כך הרבה מה לומר, כל אחת ואחד באמצעות כלי הביטוי שלו. אנחנו מזמינים אתכם, בני ובנות נוער, לשתף איתנו את היצירות שאתם עובדים עליהן כעת – בכתיבה, בציור, במוזיקה או בכל ענף אמנותי שמדבר אליכן.

מוזמנים לשלוח אלינו את היצירות ואנחנו נדאג להפיץ ולפרסם אותם בפלטפורמות הדיגיטליות של בית אבי חי, כדי שהיצירה שלכם תפגוש עוד עיניים, אוזניים ולבבות.

להגשת יצירות / הוקרת נוער מתנדב, כתבו לנו כאן >> 


מחכים לתת לקול שלכם.ן במה!
נוער בית אבי חי

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי