סן מרטין פרוג'קטס- –אליטת הגרוב הישראלי בהופעה

18.10.09

לא בכל יום מתקבצים מוסיקאים מלהקות שונות ויוצרים סופר גרופ SUPER GROUP ייחודי, אשר מביא לקהל, משהו חדש, צעיר ובעיקר אנרגטי ומרענן בסאונד שהוא יוצר. סן מרטין פרוג'קטס הוא המרענן הרשמי לסתיו הקרוב וההרכב ייתן הופעה ראשונה ואולי גם יחידה בח7 בשבת הקרובה, כך

לא בכל יום מתקבצים מוסיקאים מלהקות שונות ויוצרים סופר גרופ SUPER GROUP ייחודי, אשר מביא לקהל, משהו חדש, צעיר ובעיקר אנרגטי ומרענן בסאונד שהוא יוצר.
סן מרטין פרוג'קטס הוא המרענן הרשמי לסתיו הקרוב וההרכב ייתן הופעה ראשונה ואולי גם יחידה בח7 בשבת הקרובה, כך שכדאי מאוד לא לפספס את האירוע המיוחד והמקפיץ הזה.  

אטרף-משה אסרף, צילום: ליה לרר
אטרף - משה אסרף, המתופף של להקת "הדג נחש"

 איך עלה הרעיון להקמת ההרכב?
הרעיון להקמת ההרכב היה של שאנן סטריט ו"אטרף" משה אסרף ("הדג נחש") שהחליטו ליצור עבור ליין מוצ"ש בבית אבי חי משהו קצת שונה ואחר:"במקום לקחת עוד להקה עם שירים קבועים והופעה מוכרת, החלטנו להתחכם ולאתגר קצת את המערכת ואת הקהל ולקחת מוסיקאים מוכשרים מהרכבים שונים, לערבב אותם ביחד וליצור משהו עם צליל שעדיין לא נשמע כאן"

 איזה מוסיקאים כלולים בהרכב?
שחם אוחנה , הבסיסט האגדי של פאנקנשטיין. יקיר בן טוב מלהקת הקרטל על הקלידים, עוזי פיינרמן מלהקת "בום פם" ו"האחים רמירז" על הגיטרה, "אטרף" משה אסרף  מהדג נחש על התופים DJ  אלרם מ"מובמנט אוף פרידום" על הפטיפונים על הפטיפונים ועידן K קופרברג אלוף האפרוביט בפרקשן.

 מה המיוחד בהרכב?
"זהו אירוע מיוחד ולא שגרתי, זו פעם ראשונה שהמוסיקאים האלו מתקבצים יחד ועושים ג'אם סשן בלייב על הבמה,בחרנו מוסיקאים שיש להם הרבה ניסיון בהרכבים אחרים וביחד יהוו סופר גרופ אנרגטי במיוחד. חשוב לציין, כי אין הרבה אירועים של "סופרגרופ" בארץ, מושג שמאוד מקובל בארה"ב למשל, ולכן כשכבר יש קבוצה שמתגבשת ביחד למופע ייחודי הסקרנות מה יתבשל בין הכוחות האדירים הללו ביחד, נמצאת ללא ספק".
"אנחנו רוצים ליצור הופעה שמחה, מפתיעה ולא שגרתית", שאנשים ירקדו ובעיקר שיהיה שמח. שתהיה אחלה מסיבה, שהמוסיקה תהיה המרכז שלה".

 מה ינגן ההרכב?
"למעשה, לקחנו קונספט של היפ הופ, רק שלא יהיה ראפר שישיר. כל המוסיקה תהיה אינסטרומנטלית, ומבחינתי זהו עוד אתגר מעניין שההרכב יתמודד איתו, ואני בטוח שבהצלחה גדולה",על הבמה יישמעו צלילים של פאנק, היפ הופ ואפרו ביט, בקיצור, יהיה הרבה קצב", אומר "אטרף" - משה אסרף, המתופף האנרגטי של "הדג נחש" שהוא זה שגם מוביל ומרכז את ההרכב. 
 ההופעה כוללת סקיצות שיצר אסרף ועליה יאלתר ההרכב ככל העולה על רוחו וגם יהיה ביצוע מיוחד לשיר סתיו של אריק איינשטיין.
נשמע ניסיוני? אמיץ? מאתגר? מסקרן? כל התשובות נכונות ומה שבטוח, יהיה שמח ובעיקר מעניין ואחר.

 ולמה סן מרטין?
"סן מרטין זה הרחוב בו גדלתי בירושלים", אומר "אטרף" - משה אסרף, "אני מאוד אוהב אותו וראיתי לנכון להשתמש בשם של הרחוב שיש לי ממנו זיכרונות ילדות טובים, חוץ מזה זה נשמע מאוד אקזוטי, לא?"
 אקזוטי או לא, יש למה לצפות במוצש הקרוב, בח7 בבית אבי חי, אז יעלה ההרכב המבטיח, שהוא קיבוץ גלויות לא קטן מלהקות שונות וייתן לנו משהו חדש, מרענן ושמח. בקיצור כדאי לבוא לרקוד, יהיה שמח!

 סן מרטין פרוג'קטס, מוצ"ש, ו' חשון,  24 באוקטובר, בשעה 22:00, בח7, המלך ג'ורג' 44

 

Model.Data.ShopItem : 0 6

עוד בבית אבי חי